معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا
سمت فعلی: کارشناس سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره آموزش و پرورش شهرستان تالش

مـعلـمـان خـوب، خـود نیز شـاگـردانـی متعهدند. در جامعه دانایی محور، سازمان آموزش‌وپرورش در کنار انتقال محتوا به دانش آموزان، خود نیز می‌آموزد و کارگزاران امر آموزش را نیز توسعه می‌بخشد. توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمی، تنها راه درمان سیستم آموزشی کشور است. معلمان خلّاق همیشه در کنار آموزش، به پژوهش و یادگیری محتوای جدید می‌پردازند تا تدریس خود را اثربخش سازند. امید است در این وبلاگ، با هدف بهبود فرآیند آموزش و یادگیری، در جهت توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمان قدمی برداشته شود.
مدیریت تارنما: امین جوانمرد-تالش
رایانامه: Aminj313@yahoo.com

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تاییدیه درگاه پرداخت

فروشگاه امین فایل

کیوآرکد وبلاگ


با اسکن این کیوآرکد، می توانید به راحتی به محتوای وبلاگ از طریق تلفن همراه و تبلت دسترسی یابید.
مقام معظم رهبری

شما معلمان و مربیان و نسل جوان هستید که فردا را می‌سازید و استکبار جهانی را مأیوس می‌کنید و نقطهٔ امید روشن را ... در دل مستضعفان عالم زنده نگه می‌دارید.
نشان سال 1401
سرزمین تالش











اسناد مهم سیستم تعلیم و تربیت ایران




آخرین نظرات
  • ۷ تیر ۰۰، ۱۳:۲۳ - دوست
    عالی

اینستاگرام،خوب یا بد؟!

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ق.ظ

سلام و عرض ادب؛

مدتی بود که میخواستم در وبلاگم در خصوص شبکه اجتماعی اینستاگرام مطالبی رو بنویسم.اما فرصت نمیشد و مجال نوشتن در وبلاگ رو از من گرفته بود. امروز فرصتی شد تا بتونم در این خصوص مطالبی رو تقدیمتون کنم .

همانطور که میدونید،اینستاگرام،یک شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و فیلم هست که توسط کوین سیستروم مدیر عامل شرکت فست و چند تن دیگر، در اکتبر ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد. فیس بوک در آوریل ۲۰۱۲، اینستاگرم را به مبلغ یک میلیارد دلار (بصورت نقد و سهام) خریداری کرد.

این شبکه اجتماعی در بین ایرانیان به سرعت رشد یافت.به طوری که بیش از ده میلیون بار از کافه بازار، اپلیکیشن اینستاگرام برای اندروید دانلود شده است. سوالی که مطرح هست این هستش که آیا این شبکه اجتماعی خوب هست یا خیر .

این سوال کلی رو نمیتونیم بدون تحقیق و پژوهش پاسخ بدیم. اما می توانیم جنبه های مختلف آن را بررسی کنیم.با آنکه فیس بوک این شبکه اجتماعی را خریده است،مطمئن هستم اطلاعات نرم افزاری و دیتابیس های این شبکه در اختیار مقامات اسرائیلی و بعضاً امریکایی قرار می گیرد. بد نیست بدونید که وقتی شما در یک سایت یا یک شبکه اجتماعی عضو میشید، یک user محسوب می شوید. بر اساس سیاست های سایت ها،تمامی اطلاعات کاربران برای مدیران سایت ها محفوظ هست اما در مواقع ضروری می توانند این اطلاعات را در اختیار سایر مراجع نیز قرار بدهند.

خب اینستاگرام هم از این امر مستثنی نیست.به راحتی می تواند اطلاعات کاربران را در اختیار مقامات کشورهایی همچون امریکا و اسرائیل قرار دهد.Screenshot_۲۰۱۶-۰۲-۰۳-۱۲-۰۰-۵۲

متاسفانه با آنکه بسیار تأکید می شود که این شبکه اجتماعی در اختیار وبمستران اسرائیلی ست،اما باز هم مشاهده می شود که سایت های مختلف ایرانی در این شبکه اجتماعی،صفحات مختلفی راه اندازی کرده و لایک! جمع آوری می کنند. در مقابل این امر،یک مسئله ی مهمی که با آن مواجه هستیم،تصاویری ست که از دختران ایرانی در این شبکه اجتماعی یافت می شود. وقتی که شما GPS گوشی اندروید خودتون رو فعال می کنید،دقیقاً موقعیت مکانی شما برای شبکه اجتماعی فعال می شود.و زمانی که جنسیت خودتون رو مشخص می کنید،این شبکه اجتماعی دقیقاً "جنس مخالف" شما رو به عنوان پیشنهادات دوستی برایتان نمایش می دهد. بخصوص آن هایی که از لحاظ موقعیت مکانی،نزدیک شما باشند.

تصاویری که از دختران ایرانی در این شبکه اجتماعی منتشر می شود،بسیار بسیار فراوان و دردناک هست! سوالم این هست: لایک به چه قیمت؟!

یادم میاد زمانی که چت روم های یاهو برای ایران تحریم نبود، افرادی بودند که در قبال گرفتن کارت شارژ،وبکم های مختلفی رو در اختیارتون قرار میدادن.در شبکه های اجتماعی خارجی،این امر در قبال لایک مطرح هست. این شبکه اجتماعی کافیست،فقط"حیا" را انسان بگیرد.در این صورت آرام آرام دین گریزی مطرح می شود و اگر ان هم رشد یابد،به مرور "دین ستیزی" روی کار  می آید.

پیج هایی هم در این شبکه اجتماعی وجود دارند که تصاویر افراد مختلف رو گردآوری کرده و انتشار می دهند.تا از این  طریق هم تعداد لایک هایشان بالا رود و هم اینکه بتوانند برخی از این تبلیغات رو در اونجا منتشر بکنند.بعضاً مشاهده شده است که این پیج ها بعد از اینکه لایک! های خود را حفظ کرده باشد،به قیمت آنچنانی به فروش می رسند.

من با آنکه بیش از ده سال هست که در زمینه ی طراحی و کدنویسی سایت ها و شبکه ها فعالیت دارم،اما هیچ وقت وارد شبکه های اجتماعی خارجی نمیشدم. چند روز پیش به درخواست چند تن از دوستانم،مجبور شدم وارد این شبکه اجتماعی بشم.اما به محض اینکه وارد شدم و این محیط رو مشاهده کردم،فوراً دلت اکانت کردم. امیدوارم شما هم با خوندن این متن و متوجه شدن به قضیه ی"فسادمجازی"،فوراً این شبکه رو حذف و از آن خارج شوید...

کيو آر کد مطلب جهت استفاده در اندرويد
اینستاگرام،خوب یا بد؟!
دريافت برنامه هاي رمزينه خوان براي انواع سيستم عامل هاي تلفن همراه و تبلت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۴
امین جوانمرد تعداد بازدید: ۳۳۳۴

اینستاگرام

خوب یا بد؟

نظرات (۳)

شبکه های مجازی همش وقت کشی هست رویاهای بزرگ آدم رو تبدیل به رویا های پوچ و بی ارزش مثل لایک گرفتن وافزایش فالور و... تبدیل می کنه . من اینستاگرام رو پاک کردم مرسی از مطلب جالب شما 😈😈
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۵۵ یه دبیرستانی
خوب
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۵۷ یه دبیرستانی
میخواهم راهند کنم که دیگه نکردم مرسی از راهنمایی تون💙

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مترجم سایت

پشتیبانی

ابزار هدایت به بالای صفحه