معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا
سمت فعلی: کارشناس سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره آموزش و پرورش شهرستان تالش

مـعلـمـان خـوب، خـود نیز شـاگـردانـی متعهدند. در جامعه دانایی محور، سازمان آموزش‌وپرورش در کنار انتقال محتوا به دانش آموزان، خود نیز می‌آموزد و کارگزاران امر آموزش را نیز توسعه می‌بخشد. توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمی، تنها راه درمان سیستم آموزشی کشور است. معلمان خلّاق همیشه در کنار آموزش، به پژوهش و یادگیری محتوای جدید می‌پردازند تا تدریس خود را اثربخش سازند. امید است در این وبلاگ، با هدف بهبود فرآیند آموزش و یادگیری، در جهت توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمان قدمی برداشته شود.
مدیریت تارنما: امین جوانمرد-تالش
رایانامه: Aminj313@yahoo.com

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تاییدیه درگاه پرداخت

فروشگاه امین فایل

کیوآرکد وبلاگ


با اسکن این کیوآرکد، می توانید به راحتی به محتوای وبلاگ از طریق تلفن همراه و تبلت دسترسی یابید.
مقام معظم رهبری

شما معلمان و مربیان و نسل جوان هستید که فردا را می‌سازید و استکبار جهانی را مأیوس می‌کنید و نقطهٔ امید روشن را ... در دل مستضعفان عالم زنده نگه می‌دارید.
نشان سال 1401
سرزمین تالش











اسناد مهم سیستم تعلیم و تربیت ایران




آخرین نظرات
  • ۷ تیر ۰۰، ۱۳:۲۳ - دوست
    عالی

۳۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

اینترنت یک رسانه دو طرفه است ؛به این معنا که هم تولیدکننده متن در این فضا و هم مصرف کننده آن در ادامه امر تولید با یکدیگر در ارتباط هستند و از هم تأثیر می پذیرند. تعاملی بودن این فرصت را برای کاربران اینترنتی فراهم می کند تا در برخورد با فضای اینترنت فرصت دخالت آرا و نظرات خود را دائما داشته و از نظرات دیگران نیز مطلع شوند.

بدلیل فعالیت چندین ساله در فضای وب این اطلاعات فراهم شده است که زمینه ی تعامل مناسب و سازنده علمی اگر در فضای سایبری شکل گیرد، می تواند فرهنگ گفتگوی سالم را با در نظر گرفتن اخلاق شهروند سایبری فراهم سازد. از آنجایی که اتاق های چت در فضای وب به شدت افزایش یافته است و انسان ها از فرهنگ های مختلف بدان دسترسی پیدا کرده اند،زمینه ی گفتگوی علمی در آنها وجود ندارد.

از این رو بر آن شدیم تا اتاق گفتمان را به منظور تبادل عقاید و نظرات و بیان دیدگاه ها فراهم کنیم تا از این طریق هم از بیانات شما استفاده کنیم و هم بتوانیم فرهنگ گفتگوی سالم را نهادینه کنیم .

اتاق گفتمان وب سایت امین جوانمرد در نشانی www.chat.Aminj.ir قرار دارد. صفحه ورودی این سیستم بدین شکل است:

2015-08-22_09-41-14

همانطور که مشاهده می کنید،در ابتدای صفحه این متن نوشته شده است : " به سیستم گفتگو،تبادل نظر و مباحثه علمی وب سایت اطلاع رسانی امین جوانمرد خوش آمدید . توسط این سیستم می توانید کنفرانس های علمی خود را به صورت مجازی برگزار کرده و با دوستان و همکاران خود در خصوص مسائل متعدد علمی به بحث و تبادل نظر بپردازید."

پس از وارد کردن نام خود(پیشنهاد می کنیم به زبان فارسی وارد کنید) و تعیین جنسیت خود، می توانید وارد سیستم گفتمان شوید . صفحه ای از سیستم گفتمان:

2015-08-22_09-29-44

پس از ورود به صفحه گفتمان، در صورت نیاز می توانید همان نامی که با آن وارد سیستم شده اید، به عنوان نام کاربری برای خود ثبت کنید و با در دست داشتن رمز عبور این نام کاربری متعلق به شما خواهد بود و کسی دیگر نمی تواند با آن به اتاق گفتمان وارد شود .

سیستم مجهز به تشخیص حروف ناروا می باشد که به محض ارسال این چنین کلمات در صفحه ی اصلی، سیستم به طور خودکار دسترسی کاربر خاطی به اتاق گفتمان را قطع خواهد کرد .

بیایید همه با هم فرهنگ گفتگوی سالم را نهادینه کنیم .

آدرس دسترسی به سیستم گفتمان:

www.chat.aminj.ir

با تشکر

امین جوانمرد

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۳۸
امین جوانمرد

به گزارش ایرنا، این دختر خردسال با توان و اراده چشمگیر در گرما و شرجی شدید از ساعت هشت صبح تا 14 و 30 دقیقه بعد از ظهر امروز (یکشنبه) 10 کیلومتر را در آب های ساحلی خزر طی کرد.
این رکورد زنی با حضور و نظارت قاسمعلی رضایی مدیر موسسه ثبت رکوردهای ملی ایران انجام شد.
مسوول ورزش بانوان انزلی با تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه و روز دختر در این باره به ایرنا گفت : این اقدام شناگر خردسال انزلی ، درس پایداری در مقابل سختی های زندگی برای همگان است.
فخرالسادات خاکپور که خود از قهرمان های چند رشته ورزشی است، اظهار کرد : ورزش علاوه بر تقویت جسم ، ذهن و اراده انسان را نیز قوی می کند.
ساینا آتشین نیز به ایرنا گفت : از دو سال و نیم پیش، شنا را به صورت جدی دنبال کرده و بعد از این موفقیت به ثبت رکوردهای دیگری می اندیشم .
وی پس از رکورد زنی با به دست گرفتن پلاکاردی با این نوشته که کودکان یمن را دریابید، از جامعه جهانی خواست که صلح را برای کودکان یمن به ارمغان آورند.
شهرستان ساحلی بندر انزلی با بیش از 14 هزار ورزشکار سازمان یافته به نسبت جمعیت شهری، مقام اول کشور را از لحاظ تعداد ورزشکار به خود اختصاص داده است.
تعداد مدال آوران شهر انزلی با چند استان کشور برابری می کند. شمار قابل توجهی از این ورزشکاران و قهرمانان ورزشی را بانوان در رشته های مختلف ورزشی تشکیل می دهند.
ورزش های آبی ، رزمی و فوتبال از محبوبترین ورزش ها بین ورزشکاران شهرستان انزلی است.
شهرستان ساحلی بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۵
امین جوانمرد

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، بنیاد علمی و فرهنگی استاد شهید مرتضی مطهری با بیان خاطره ای فایل صوتی اذان گفتن استاد مطهری را برای اولین بار منتشر کرده است.

 
 

محمد مطهری فرزند استاد درباره این فایل صوتی می گوید: «چند بار اتفاق افتاد که استاد علی‌رغم مشغله‌های فراوان همه اعضای خانواده را دور هم جمع کردند تا صدای اعضای خانواده را با ضبط ریل کوچکی که در خانه داشتند، ضبط کنند.

در ابتدا خودشان با صوت و حال خاصی اذان می‌گفتند. بعد چند آیه قرآن می‌خواندند و نیز اشعاری از سعدی و حافظ و ملاصدرا و.... بعد نوبت تک تک بچه‌ها می‌شد که هر کدام چند آیه از قرآن یا شعری بخوانند. بعضی از این نوارهای خانوادگی موجود است.»

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۰
امین جوانمرد

در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که گناهکارم و هرچه توبه میکنم نمی توانم گناهم را ترک کنم؟


منبع: تبیان
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۲
امین جوانمرد

یکی از مهمترین نماز های پنجگانه و شاید مهمترین و با فضیلت ترین آنها نماز صبح است. مواردی اتفاق می افتد که به دلایلی نماز صبح قضا می شود. اما چه کنیم تا نماز صبح خواب نمانیم؟

کلیپ دکتر میرباقری:


منبع : آپارات
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۶
امین جوانمرد
به زودی منتشر می شود...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۷
امین جوانمرد
با سلام و عرض ادب خدمت شما بازدیدکنندگان محترم؛
بدلیل درخواست های پی در پی عزیزان دانشجومعلم از پردیس های مختلف سطح کشور و همچنین بدلیل نیازهای طراحان نشریه ها و... بر آن شدیم تا طرح لایه باز آرم دانشگاه فرهنگیان در قالب فایل psd(برای فتوشاپ) و png(برای طراحی) را آماده کرده و تقدیم حضورتان نماییم. امیدواریم که مورد استفاده همه عزیزان واقع شود.
تهیه : امین جوانمرد
لینک دانلود: کلیک نمایید.
۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۲
امین جوانمرد

نصرالله جهانگرد در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس با اشاره به نظرات ایران درباره لزوم خروج اداره اینترنت جهانی از حاکمیت کشور امریکا و مشارکت دیگر کشورها در این موضوع، اظهار داشت: در موضوع حاکمیت در فضای اینترنت که دولت‌ها بتوانند در اداره اینترنت جهانی مشارکت کنند، مباحث در سازمان آیکن (ثبت جهانی نام‌ها و دامنه‌های اینترنتی) و سازمان ITU (اتحادیه جهانی مخابرات) دنبال می‌شود و هیأت‌های ایرانی به سرپرستی وزیر ارتباطات و معاونانش مواضع ایران را اعلام کردند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: طراحی شبکه ملی و دولت الکترونیک از منظر داخلی نیز به نحوی در حال انجام است که 100 درصد تحت حاکمیت و مسئولیت سیاسی دولت ایران باشد.

وی گفت: دولت ایران دنبال این است که نقش دولت‌ها را در تهیه قوانین، ضوابط و رویه‌های مربوط به حاکمیت اینترنت پررنگ‌تر کند.

منبع: اینجا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۸
امین جوانمرد

مترجم سایت

پشتیبانی

ابزار هدایت به بالای صفحه