معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا
سمت فعلی: کارشناس سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره آموزش و پرورش شهرستان تالش

مـعلـمـان خـوب، خـود نیز شـاگـردانـی متعهدند. در جامعه دانایی محور، سازمان آموزش‌وپرورش در کنار انتقال محتوا به دانش آموزان، خود نیز می‌آموزد و کارگزاران امر آموزش را نیز توسعه می‌بخشد. توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمی، تنها راه درمان سیستم آموزشی کشور است. معلمان خلّاق همیشه در کنار آموزش، به پژوهش و یادگیری محتوای جدید می‌پردازند تا تدریس خود را اثربخش سازند. امید است در این وبلاگ، با هدف بهبود فرآیند آموزش و یادگیری، در جهت توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمان قدمی برداشته شود.
مدیریت تارنما: امین جوانمرد-تالش
رایانامه: Aminj313@yahoo.com

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تاییدیه درگاه پرداخت

فروشگاه امین فایل

کیوآرکد وبلاگ


با اسکن این کیوآرکد، می توانید به راحتی به محتوای وبلاگ از طریق تلفن همراه و تبلت دسترسی یابید.
مقام معظم رهبری

شما معلمان و مربیان و نسل جوان هستید که فردا را می‌سازید و استکبار جهانی را مأیوس می‌کنید و نقطهٔ امید روشن را ... در دل مستضعفان عالم زنده نگه می‌دارید.
نشان سال 1401
سرزمین تالش











اسناد مهم سیستم تعلیم و تربیت ایران




آخرین نظرات
  • ۷ تیر ۰۰، ۱۳:۲۳ - دوست
    عالی

۳۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

مشروح سخنان دکتر سعید جلیلی در کمیسیون برجام مجلس پیرامون تحریم ها به همراه پاورپوینت های ارائه شده توسط تیم مذاکره کننده سابق هسته ای کشورمان به صورت جزوه منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر جلیلی، در این جزوه به طور مبسوط  درباره آینده تحریم ها در برجام و چگونگی باقی ماندن زیرساخت آنها توضیح داده شده است و مواردی از جمله چگونگی حفظ شدن زیرساخت های تحریم های اتحادیه اروپا، وضعیت توقف موقت تحریم های کنگره آمریکا به دست رییس جمهور این کشور و باقی ماندن تحریم های اولیه آمریکا، باقی ماندن تعداد زیادی از دستورالعمل های اجرایی رییس جمهور آمریکا علیه ایران،  عدم دسترسی ایران به پول های ناشی از درآمدهای نفتی و لغو مشروط و قابل بازگشت قطعنامه های قبلی شورای امنیت مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

همچنین در ابتدای این جزوه توضیحاتی نیز درباره آخرین وضعیت پرونده هسته ای جمهوری اسلامی ایران در هنگام تحویل به دولت یازدهم ارائه شده است.

دانلود جزوه به صورت pdf

دانلود فایل ارائه شده در کمیسیون برجام

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۴۹
امین جوانمرد
در این ساعت کلیپی بسیار زیبا در خصوص نظر استاد رحیم پور ازغدی در خصوص فضای مجازی و فعالیت وبلاگ ها برایتان آماده کرده ایم که امیدوارم مورد استفاده قرار بگیرد.


میخوای در خبرنامه ایمیلی عضو بشی تا جدیدترین مطالب به ایملت ارسال شه؟فرم زیر رو پر کن!
[wysija_form id="1"]
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۱۴
امین جوانمرد

امروز همانطور که داشتم در سایت ها میگشتم تا اخبار را بخوانم و از حال و احوال جهان آگاهی یابم،متوجه شدم که خبر تشییع پیکر مطهر آیت الله خزعلی رحمة الله علیه بر روی خبرگزاری ها قرار گرفته است.به سایت آقای #احمدی_نژاد هم سری زدم. اطلاعیه ای نوشته بود مبنی بر اینکه آقای احمدی نژاد به مراسم تشیع پیکر مطهر آیت الله خزعلی رحمة الله رفته اند.تصاویر مربوط به تشییع را مرور کردم.در کنار آقای احمدی نژاد، نگاهم به مردی افتاد که خاطرات و اعمالش در ذهنم تداعی یافت. ایشان کسی نبود جز جناب آقای حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش سابق کشورمان .

[gallery type="circle" size="medium" link="none" ids="2085,2084"]

یادم می آید وقتی در خصوص دانشگاه فرهنگیان سخن می گفت، چقدر با شوق و اشتیاق صحبت میکرد و چقدر به دانشجو معلمان ارزش و بها می داد و به آینده نظام تعلیم و تربیت کشور امیدوار بود .

استاد گرانقدر، جناب آقای حاجی بابایی؛

من به عنوان دانشجو معلم #دانشگاه_فرهنگیان که در زمان خدمت حضرتعالی به دانشگاه فرهنگیان وارد شدم،تمام تلاش خودم را خواهم کرد تا به دانش آموزانم درس انسانیت و غیرت داده و در آنها حس کمک به فقرا را بیش از پیش زنده کرده تا فردای قیامت در مقابل شهدا، شرمسار و اندوهگین حاضر نشوم.

یادتان بر قلب ها جاری و سلامتی شما روز افزون باد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۱۷
امین جوانمرد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۵۴
امین جوانمرد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۵۲
امین جوانمرد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۵۲
امین جوانمرد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۵۰
امین جوانمرد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۴۸
امین جوانمرد

مترجم سایت

پشتیبانی

ابزار هدایت به بالای صفحه