معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا
سمت فعلی: کارشناس سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره آموزش و پرورش شهرستان تالش

مـعلـمـان خـوب، خـود نیز شـاگـردانـی متعهدند. در جامعه دانایی محور، سازمان آموزش‌وپرورش در کنار انتقال محتوا به دانش آموزان، خود نیز می‌آموزد و کارگزاران امر آموزش را نیز توسعه می‌بخشد. توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمی، تنها راه درمان سیستم آموزشی کشور است. معلمان خلّاق همیشه در کنار آموزش، به پژوهش و یادگیری محتوای جدید می‌پردازند تا تدریس خود را اثربخش سازند. امید است در این وبلاگ، با هدف بهبود فرآیند آموزش و یادگیری، در جهت توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمان قدمی برداشته شود.
مدیریت تارنما: امین جوانمرد-تالش
رایانامه: Aminj313@yahoo.com

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تاییدیه درگاه پرداخت

فروشگاه امین فایل

کیوآرکد وبلاگ


با اسکن این کیوآرکد، می توانید به راحتی به محتوای وبلاگ از طریق تلفن همراه و تبلت دسترسی یابید.
مقام معظم رهبری

شما معلمان و مربیان و نسل جوان هستید که فردا را می‌سازید و استکبار جهانی را مأیوس می‌کنید و نقطهٔ امید روشن را ... در دل مستضعفان عالم زنده نگه می‌دارید.
نشان سال 1401
سرزمین تالش











اسناد مهم سیستم تعلیم و تربیت ایران




آخرین نظرات
  • ۷ تیر ۰۰، ۱۳:۲۳ - دوست
    عالی

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است



دیدار با مدیر کل محترم آموزش و پرورش اردبیل،برایم یک افتخاری بود تا بتوانم در فرصت پیش آمده، از بیانات مدیرکل محترم استفاده کرده و با چشمی باز و تمرکزی توأم با علم و دانش، در مهر ماه سال جاری،به تدریس رسمی خود بپردازم.

****

متن خبر به نقل از سایت آموزش و پرورش اردبیل:
به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، به همت کارشناسی امور جوانان و بانوان اداره کل جلسه هم اندیشی و نشست صمیمی مدیر کل آموزش و پرورش با جوانان در سالن اجتماعات خانه معلم اردبیل برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل که در جمع جوانان فرهنگی شاغل در اداره کل و تعدادی از دانشجویان برتر علمی، قرآنی و ورزشی دانشگاه فرهنگیان بنت الهدی صدر، علامه طباطبایی اردبیل و آزادگان نیر حضور داشت، رشادت های شهدای انقلاب اسلامی و جانبازان تحمیلی را گرامی داشت و آنان را جوانان دیروز خطاب کردند که در سخت ترین دوران انقلاب یار و یاور انقلاب شدند.

احمد ناصری گفت: جوانان در مراحل زندگی ائمه اطهار را الگوی خویش قرار داده و راه شهداء و جانبازان را ادامه دهند.

مشاور مدیر کل در امور جوانان نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان نقش جوانان را در جامعه مهم ارزیابی کردند و عمل به توصیه های رهبر معظم انقلاب را مبنی بر تحصیل، تهذیب و ورزش را یاد آور شد.

در این جلسه ضمن پاسخ به سوالات مطرح شده ، در پایان مدیر کل آموزش و پرورش با لوح سپاس از جوانان فرهنگی تقدیر نمودند.

گفتنی است از طرف نماینده جانبازان از مدیر کل آموزش و پرورش استان با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.
منبع: http://arta.medu.ir




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۴۷
امین جوانمرد

با سلام و عرض ادب؛
از طرف دانشگاه فرهنگیان، روز دوشنبه،13 اردیبهشت 1395 به مناسبت روز گرامیداشت مقام شامخ معلم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره استاد شهید مطهری، این افتخار نصیب من شد تا در محضر حضرت آقا حضور یابم و از نزدیک ایشان را زیارت کنم . چهره ی نورانی و لحن زیبا و سخنان ارزشمند و ارزنده ی ایشان، مرا بیش از پیش به خود مجذوب کرده و عشقم را نسبت به ایشان بیش از پیش،در وجودم تثبیت بخشید.
درود بر رهبرم سید علی خامنه ای(دامت برکاته) و کشورم،جمهوری اسلامی ایران...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۴۵
امین جوانمرد

امروز دوم اردیبهشت‌ماه سال 1395 هست. هوای بهاری و دلنشین، آن‌هم در دل طبیعت تالش، صفای باورنکردنی دارد. تصمیم گرفتم با دوستم به ارتفاعات خطبه سرا بروم و زندگی ساده و زیبای مردم عزیزی که در آنجا زندگی می‌کنند را ببینم. مدتی بود که در دانشگاه بودم و فرصت نمی‌کردم که از طبیعت زادگاهم بهره برم. صدای دلنشین گنجشک‌ها در نوای آرام جنگل، به ما سلام می‌داد و خوش‌آمد می‌گفت! اگر برای چند لحظه موتور را خاموش می‌کردیم، صدایی جز صدای گنجشک‌ها در آنجا به گوش نمی‌رسید.

کنار جاده، کشاورزانی را می‌دیدم که در شالیزارها و باغ کیوی خود در حال کار و فعالیت بودند. وقتی‌که به آن‌ها می‌رسیدم، دست تکان داده و به تالشی می‌گفتم: نْلِرسَنَ (خسته نباشید)، آن‌ها نیز دست تکان می‌دادند و می‌گفتند: سَلومَت اُبی، خْدو تْ دیَ بدَه (سلامت باشی، خدا حفظت کنه). چه انسان‌های خوش قلب و مهربانی... چه انسان‌های پاک و خوبی ... .

در ارتفاعات خطبه سرا، روستایی به نام شامیلرزان وجود دارد که آرامگاه سیدمحمود دینوری نیز در آنجا قرار دارد. مردم این روستا به مهمان‌نواز بودن و مهربانی شهره‌اند. پس از طی کردن چندین کیلومتر به روستای شامیلرزان رسیدیم. وقتی به میدان اصلی این روستا رسیدیم، چند نفر از اهالی این روستا نزد ما آمدند و سلام دادند و به خانهٔ خود دعوتمان کردند. خیلی برایم جالب بود که بدون آنکه بشناسند این مهمانان چه کسانی هستند، به خانهٔ خود دعوت می‌کردند و از آن‌ها پذیرایی می‌کردند.

خیلی دوست دارم وقتی دوره تربیت‌معلم را به پایان رساندم، در این روستا به تدریس بپردازم و به فرزندان این مردم عزیز خدمت کنم. اگر قرار باشد آنجا تدریس کنم، رفت‌وآمد روزانه سخت خواهد بود و باید شب‌ها را در مدرسه بمانم.
اما اشکالی ندارد... من سختی‌ها را تحمل می‌کنم تا این استعدادهای نهفته در دل جنگل‌های تالش را بارور کنم تا سرزمین خود را بسازند...

عکسی در کنار بقعه سیدمحمود دینوری شامیلرزان:

عکس یادگاری با چند تن از اهالی مهمان نواز و مهربان شامیلرزان خطبه سرا:

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۲۷
امین جوانمرد

میلاد مرتضی اسدالله حیدر است
جشن ولادت علی(ع) آن میر صفدر است
زوجی برای فاطمه حق آفریده است
این زادروز همسر زهرای اطهر است

ولادت حضرت امام علی(ع) و روز پدر مبارک باد

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۲۱
امین جوانمرد

مترجم سایت

پشتیبانی

ابزار هدایت به بالای صفحه