معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا
سمت فعلی: کارشناس سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره آموزش و پرورش شهرستان تالش

مـعلـمـان خـوب، خـود نیز شـاگـردانـی متعهدند. در جامعه دانایی محور، سازمان آموزش‌وپرورش در کنار انتقال محتوا به دانش آموزان، خود نیز می‌آموزد و کارگزاران امر آموزش را نیز توسعه می‌بخشد. توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمی، تنها راه درمان سیستم آموزشی کشور است. معلمان خلّاق همیشه در کنار آموزش، به پژوهش و یادگیری محتوای جدید می‌پردازند تا تدریس خود را اثربخش سازند. امید است در این وبلاگ، با هدف بهبود فرآیند آموزش و یادگیری، در جهت توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمان قدمی برداشته شود.
مدیریت تارنما: امین جوانمرد-تالش
رایانامه: Aminj313@yahoo.com

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تاییدیه درگاه پرداخت

فروشگاه امین فایل

کیوآرکد وبلاگ


با اسکن این کیوآرکد، می توانید به راحتی به محتوای وبلاگ از طریق تلفن همراه و تبلت دسترسی یابید.
مقام معظم رهبری

شما معلمان و مربیان و نسل جوان هستید که فردا را می‌سازید و استکبار جهانی را مأیوس می‌کنید و نقطهٔ امید روشن را ... در دل مستضعفان عالم زنده نگه می‌دارید.
نشان سال 1401
سرزمین تالش











اسناد مهم سیستم تعلیم و تربیت ایران




آخرین نظرات
  • ۷ تیر ۰۰، ۱۳:۲۳ - دوست
    عالی

تالش من، سرزمین قصه‌هاست...

پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۲۷ ب.ظ

امروز دوم اردیبهشت‌ماه سال 1395 هست. هوای بهاری و دلنشین، آن‌هم در دل طبیعت تالش، صفای باورنکردنی دارد. تصمیم گرفتم با دوستم به ارتفاعات خطبه سرا بروم و زندگی ساده و زیبای مردم عزیزی که در آنجا زندگی می‌کنند را ببینم. مدتی بود که در دانشگاه بودم و فرصت نمی‌کردم که از طبیعت زادگاهم بهره برم. صدای دلنشین گنجشک‌ها در نوای آرام جنگل، به ما سلام می‌داد و خوش‌آمد می‌گفت! اگر برای چند لحظه موتور را خاموش می‌کردیم، صدایی جز صدای گنجشک‌ها در آنجا به گوش نمی‌رسید.

کنار جاده، کشاورزانی را می‌دیدم که در شالیزارها و باغ کیوی خود در حال کار و فعالیت بودند. وقتی‌که به آن‌ها می‌رسیدم، دست تکان داده و به تالشی می‌گفتم: نْلِرسَنَ (خسته نباشید)، آن‌ها نیز دست تکان می‌دادند و می‌گفتند: سَلومَت اُبی، خْدو تْ دیَ بدَه (سلامت باشی، خدا حفظت کنه). چه انسان‌های خوش قلب و مهربانی... چه انسان‌های پاک و خوبی ... .

در ارتفاعات خطبه سرا، روستایی به نام شامیلرزان وجود دارد که آرامگاه سیدمحمود دینوری نیز در آنجا قرار دارد. مردم این روستا به مهمان‌نواز بودن و مهربانی شهره‌اند. پس از طی کردن چندین کیلومتر به روستای شامیلرزان رسیدیم. وقتی به میدان اصلی این روستا رسیدیم، چند نفر از اهالی این روستا نزد ما آمدند و سلام دادند و به خانهٔ خود دعوتمان کردند. خیلی برایم جالب بود که بدون آنکه بشناسند این مهمانان چه کسانی هستند، به خانهٔ خود دعوت می‌کردند و از آن‌ها پذیرایی می‌کردند.

خیلی دوست دارم وقتی دوره تربیت‌معلم را به پایان رساندم، در این روستا به تدریس بپردازم و به فرزندان این مردم عزیز خدمت کنم. اگر قرار باشد آنجا تدریس کنم، رفت‌وآمد روزانه سخت خواهد بود و باید شب‌ها را در مدرسه بمانم.
اما اشکالی ندارد... من سختی‌ها را تحمل می‌کنم تا این استعدادهای نهفته در دل جنگل‌های تالش را بارور کنم تا سرزمین خود را بسازند...

عکسی در کنار بقعه سیدمحمود دینوری شامیلرزان:

عکس یادگاری با چند تن از اهالی مهمان نواز و مهربان شامیلرزان خطبه سرا:

کيو آر کد مطلب جهت استفاده در اندرويد
تالش من، سرزمین قصه‌هاست...
دريافت برنامه هاي رمزينه خوان براي انواع سيستم عامل هاي تلفن همراه و تبلت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۲
امین جوانمرد تعداد بازدید: ۱۱۸۹

نظرات (۱)

سلام آقای جوانمرد . عکس ها فوق العاده قشنگ و چشم نواز هستند .چه جای سبز و مفرحی ! امیدوارم زودتر به آرزویتان برسید و در مدرسه ای که دوست دارید مشغول به کار شوید گرچه همین الان هم به این شغل و ارزشمند می پردازید .
پاینده باشید .
پاسخ:
سلام و عرض ادب خدمت همکار بزرگوار؛ از لطفتان سپاسگزارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مترجم سایت

پشتیبانی

ابزار هدایت به بالای صفحه