معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا
سمت فعلی: کارشناس سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره آموزش و پرورش شهرستان تالش

مـعلـمـان خـوب، خـود نیز شـاگـردانـی متعهدند. در جامعه دانایی محور، سازمان آموزش‌وپرورش در کنار انتقال محتوا به دانش آموزان، خود نیز می‌آموزد و کارگزاران امر آموزش را نیز توسعه می‌بخشد. توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمی، تنها راه درمان سیستم آموزشی کشور است. معلمان خلّاق همیشه در کنار آموزش، به پژوهش و یادگیری محتوای جدید می‌پردازند تا تدریس خود را اثربخش سازند. امید است در این وبلاگ، با هدف بهبود فرآیند آموزش و یادگیری، در جهت توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمان قدمی برداشته شود.
مدیریت تارنما: امین جوانمرد-تالش
رایانامه: Aminj313@yahoo.com

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تاییدیه درگاه پرداخت

فروشگاه امین فایل

کیوآرکد وبلاگ


با اسکن این کیوآرکد، می توانید به راحتی به محتوای وبلاگ از طریق تلفن همراه و تبلت دسترسی یابید.
مقام معظم رهبری

شما معلمان و مربیان و نسل جوان هستید که فردا را می‌سازید و استکبار جهانی را مأیوس می‌کنید و نقطهٔ امید روشن را ... در دل مستضعفان عالم زنده نگه می‌دارید.
نشان سال 1401
سرزمین تالش











اسناد مهم سیستم تعلیم و تربیت ایران




آخرین نظرات
  • ۷ تیر ۰۰، ۱۳:۲۳ - دوست
    عالی

معرفی سورتمه تالش + عکس

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶ ق.ظ

شهردار تالش در مراسم بهره‌برداری از پروژه سورتمه در جمع بیش از سه هزار نفر از شهروندان تالش با گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: بهره‌برداری از این پروژه را به 285 سردار و شهید تالش تقدیم می‌کنیم.
هوشنگ عباسقلی‌زاده افزود: شهدا بزرگ مردانی هستند که عزت و افتخار امروز ما مرهون خون پاک آنها و پیروی خالصانه‌شان از ولایت مطلقه فقیه است.
وی، پروژه سورتمه را مهم‌ترین و پر اعتبارترین طرح گردشگری در تاریخ گردشگری و توریسم شهرستان تالش نامید و تصریح کرد: ما دغدغه مهم‌تری از سورتمه نیز داریم که توجه به معنویت است.
شهردار تالش با اشاره به اینکه در روزهای آینده ساماندهی و ساخت گلزار شهدای گمنام تالش در تپه نورالشهدا اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز با گذشت قرن‌ها از پیدایش زمین و خلق انسان‌ها توسط خداوند متعال، گردشگری و توریسم به عنوان برترین صنعت دنیا معرفی شده است.
وی، تالش را با مردمانی نجیب، با فرهنگ غنی اسلامی، سنن و آداب و تمدن چند هزار ساله با داشتن کوه‌ها، جنگل‌ها و سواحل بکر دانست و افزود: تالش بستر مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاری و جذب گردشگران به این شهر تاریخی و با قدمت است.
عباسقلی‌زاده افزود: شهرداری در سه سال گذشته با اعتقاد به تبدیل خطه سرسبز تالش به یکی از گردشگر پذیرترین نقاط کشور سیاست‌های گردشگری را با حمایت مردم تدوین کرد که نمونه بارز آن احیای پارک سیاه‌داران و اجرای پروژه سورتمه در آن است.
وی اضافه کرد: با گذشت حدود دو سال از آغاز عملیات اجرایی پروژه سورتمه در پارک جنگلی سیاه‌داران تالش، امروز شاهد به بار نشستن این پروژه بزرگ گردشگری و تفریحی با مشارکت شهروندان فهیم تالش هستیم.
شهردار تالش با اشاره به اصل مشارکت در توسعه همه جانبه گفت: مشارکتی که عشق، علاقه و باور برای توسعه گردشگری تالش پایه‌های آن را تشکیل می‌دهد ما را به توسعه گردشگری رساند.
وی اظهار داشت: امیدواریم با همدلی و همراهی مردم و مشارکت مادی و معنوی شهروندان تالش بتوانیم گام‌های موثر دیگری را در حوزه گردشگری تالش برداریم.
عباسقلی‌زاده، احداث سورتمه ریلی در محدوده پارک سیاه‌داران تالش را از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری عنوان کرد و افزود: این سورتمه ریلی با همکاری شرکت «ویگاند آلمان» به طول یک کیلومتر و 55 متر ایجاد شده است.
وی با اشاره به بهره‌برداری از سورتمه در تمام ماه‌های سال خاطرنشان کرد: سورتمه در تمام فصول سال حتی در باران و سرما قابلیت استفاده دارد و نصب پوشش‌های محافظ در برابر باران و ضربه روی آن امکانپذیر است.
شهردار تالش درباره مسیر انتخاب شده سورتمه، اضافه کرد: مسیر مناسب انتخاب شده با سرعت 40 کیلومتر در ساعت است که با خم و قوس‌ها، سربالایی و سرپایینی‌های فوق‌العاده هیجان‌انگیز است و در این مسیر با توجه به وجود درختان بسیار، نقشه مسیر ریل‌گذاری سورتمه طوری طراحی شده که درختی برای اجرای پروژه قطع نشود.
وی ادامه داد: در بازی سورتمه‌سواری گردشگران می‌توانند با اهرم‌های طراحی شده سرعت خود را تنظیم کنند و آن را به حداکثر 40 کیلومتر در ساعت برسانند.
عباسقلی‌زاده درباره اهمیت توسعه گردشگری تصریح کرد: جاذبه‌های توریستی از عوامل اصلی شکل‌گیری صنعت گردشگری بوده و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
وی افزود: دریا و سواحل تالش با داشتن جاذبه‌های ویژه طبیعی از گذشته مورد توجه گردشگران قرار گرفته و به عنوان مقصدی برای گذراندن اوقات فراغت با انگیزه تفریح و استراحت انتخاب می‌شود.
به گفته شهردار تالش، این شهر در فصل‌های مختلف سال به ویژه تابستان پذیرای تعداد زیادی از گردشگران و مسافران است.
وی اظهار داشت: طرح‌های ساحلی گیسوم و قروق با امکانات رفاهی، اقامتی و تفریحی برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده شده است.
عباسقلی‌زاده طرح ساحلی قروق در سه کیلومتری مرکز شهر تالش را از بی‌نظیرترین طرح‌های ساحلی کشور عنوان کرد.
وی سوار‌کاری، پارک پرندگان، رستوران خانوادگی، بازارچه، استخر شنا، سوئیت و کمپ‌های اسکان مسافر، برکه مصنوعی و ... را از جمله امکانات این طرح ساحلی برشمرد.
شهردار تالش درباره هدف از اجرای طرح سورتمه بیان داشت: این وسیله تفریحی دارای ویژگی و مشخصه‌های جالبی است و استفاده از آن هیجان و شادی خاصی را برای تمام گروه‌های سنی به همراه دارد.
شهردار تالش اضافه کرد: برای اجرای این طرح تفریحی و گردشگرپذیر بیش از 10 میلیارد ریال با بهره‌گیری از مشارکت شهروندان تالشی و دیگر منابع هزینه شده است.
وی گفت: تالـش، مفهومی بزرگ برای گیلان زمین است و در هر کجای این استان که باشیم یک دنیا زیبایی دیده می‌شود و در تالش جنس این زیبایی به گونه‌ای دیگر نمایان است.
عباسقلی‌زاده وجود کوه، جنگل، دریا، رودخانه، دشت و شالیزار در کنار یکدیگر را تابلویی زیبا از نقاشی خالق یکتا نامید.
شهردار تالش با اشاره به مناطق گردشگری شهر تالش اظهار داشت: ساحل زیبای قروق، مناطق ییلاقی و باستانی مریان و آق اولر، طرح سالم‌سازی ساحل گیسوم و سورتمه سیاه‌داران از جمله مهم‌ترین نقاط گردشگری تالش محسوب می‌شوند.
وی افزود: پارک جنگلی سیاه‌داران که معروف به بام شهر تالش است با مساحت 41 هکتار به طرف جنگل و کوه‌های تالش، دریا و جلگه چشم‌انداز بسیار زیبا دارد.
عباسقلی‌زاده تصریح کرد: شهرداری تالش با هماهنگی محیط زیست اقدام به ایجاد پارک وحش در سیاه‌داران کرده که با رها سازی تعدادی گوزن «مارال» شهروندان می‌توانند از این پارک وحش دیدن کنند.
وی با اشاره به بهره‌برداری از سورتمه در سیاه‌داران تالش بیان داشت: این سورتمه با ظرفیت 800 نفر در ساعت قابلیت جابه‌جایی استفاده کنندگان را دارد.
به گفته شهردار تالش، این پروژه برای دومین بار در سطح کشور اجرایی شد و با افتتاح این پروژه فرصت‌های شغلی مناسبی برای جوانان ایجاد می‌شود.

منبع : http://sourtmehtalesh.ir

تصاویر از وب سایت های مختلف گردآوری شده است .

[gallery size="large" ids="1154,1155,1157,1158"]
کيو آر کد مطلب جهت استفاده در اندرويد
معرفی سورتمه تالش + عکس
دريافت برنامه هاي رمزينه خوان براي انواع سيستم عامل هاي تلفن همراه و تبلت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۲
امین جوانمرد تعداد بازدید: ۶۸۰

معرفی سورتمه تالش عکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مترجم سایت

پشتیبانی

ابزار هدایت به بالای صفحه