معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا
سمت فعلی: کارشناس سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره آموزش و پرورش شهرستان تالش

مـعلـمـان خـوب، خـود نیز شـاگـردانـی متعهدند. در جامعه دانایی محور، سازمان آموزش‌وپرورش در کنار انتقال محتوا به دانش آموزان، خود نیز می‌آموزد و کارگزاران امر آموزش را نیز توسعه می‌بخشد. توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمی، تنها راه درمان سیستم آموزشی کشور است. معلمان خلّاق همیشه در کنار آموزش، به پژوهش و یادگیری محتوای جدید می‌پردازند تا تدریس خود را اثربخش سازند. امید است در این وبلاگ، با هدف بهبود فرآیند آموزش و یادگیری، در جهت توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمان قدمی برداشته شود.
مدیریت تارنما: امین جوانمرد-تالش
رایانامه: Aminj313@yahoo.com

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تاییدیه درگاه پرداخت

فروشگاه امین فایل

کیوآرکد وبلاگ


با اسکن این کیوآرکد، می توانید به راحتی به محتوای وبلاگ از طریق تلفن همراه و تبلت دسترسی یابید.
مقام معظم رهبری

شما معلمان و مربیان و نسل جوان هستید که فردا را می‌سازید و استکبار جهانی را مأیوس می‌کنید و نقطهٔ امید روشن را ... در دل مستضعفان عالم زنده نگه می‌دارید.
نشان سال 1401
سرزمین تالش











اسناد مهم سیستم تعلیم و تربیت ایران




آخرین نظرات
  • ۷ تیر ۰۰، ۱۳:۲۳ - دوست
    عالی

مدیرعامل شرکت پست از ایجاد شبکه پست الکترونیکی (Epost) برای تسهیل ارائه خدمات به مردم خبر داد و گفت: به این ترتیب مردم به جای مراجعه فیزیکی به شعب پستی، خدمات مورد نیاز را الکترونیکی یا روی موبایل دریافت می‌کنند.

خبرگزاری فارس: شبکه پست الکترونیکی ایجاد می‌شود/ ارائه خدمات پستی روی موبایل

حسین مهری در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، از برنامه‌ریزی برای ایجاد شبکه پست الکترونیکی (Epost) خبر داد و گفت: مقدمات راه‌اندازی Epost در دست انجام است و سرمایه‌گذاری در این بخش آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت پست اظهار داشت: هدف از ایجاد شبکه پست الکترونیک، تسهیل ارائه خدمات به مردم است، تا مردم به جای مراجعه فیزیکی به شعب پستی، خدمات مورد نیاز را به صورت الکترونیکی یا روی موبایل دریافت کنند.

وی با تشریح خدمات در شبکه پست الکترونیکی، توضیح داد: برای مثال مردم به جای داشتن صندوق پستی فیزیکی از Ebox برخوردار می‌شوند و به جای اینکه قبوض کاغذی با صرف هزینه برای سازمان، مردم و پست به دست شهروندان برسد، به پست الکترونیک آنها ارسال خواهد شد.

مهری تصریح کرد: همچنین سرویس رهگیری مرسولات پستی از دیگر بخش‌های شبکه پست الکترونیک است که رهگیری دقیق و کامل یک مرسوله از مبدأ تا مقصد را فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت پست اظهار داشت: همچنین در شبکه پست الکترونیک پست مالی برقرار خواهد بود که کمک شایانی به رونق خرید و فروش اینترنتی خواهد داشت. برای مثال با یکی از کاربردهای پست مالی که در دنیا مرسوم است، با تقاضای افراد پر مشغله، به جای تحویل قبض به مردم، صورت حساب پرداخت شده قبض از محل اندوخته مالی نزد پست پرداخت می‌شود و رسید صورت‌حساب پرداخت شده به مشتری تحویل داده خواهد شد.

خبرگزاری فارس

کيو آر کد مطلب جهت استفاده در اندرويد
شبکه پست الکترونیکی ایجاد می‌شود/ ارائه خدمات پستی روی موبایل
دريافت برنامه هاي رمزينه خوان براي انواع سيستم عامل هاي تلفن همراه و تبلت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۲
امین جوانمرد تعداد بازدید: ۴۶۶

شبکه پست الکترونیکی ایجاد می‌شود ارا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مترجم سایت

پشتیبانی

ابزار هدایت به بالای صفحه