معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا
سمت فعلی: کارشناس سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره آموزش و پرورش شهرستان تالش

مـعلـمـان خـوب، خـود نیز شـاگـردانـی متعهدند. در جامعه دانایی محور، سازمان آموزش‌وپرورش در کنار انتقال محتوا به دانش آموزان، خود نیز می‌آموزد و کارگزاران امر آموزش را نیز توسعه می‌بخشد. توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمی، تنها راه درمان سیستم آموزشی کشور است. معلمان خلّاق همیشه در کنار آموزش، به پژوهش و یادگیری محتوای جدید می‌پردازند تا تدریس خود را اثربخش سازند. امید است در این وبلاگ، با هدف بهبود فرآیند آموزش و یادگیری، در جهت توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمان قدمی برداشته شود.
مدیریت تارنما: امین جوانمرد-تالش
رایانامه: Aminj313@yahoo.com

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تاییدیه درگاه پرداخت

فروشگاه امین فایل

کیوآرکد وبلاگ


با اسکن این کیوآرکد، می توانید به راحتی به محتوای وبلاگ از طریق تلفن همراه و تبلت دسترسی یابید.
مقام معظم رهبری

شما معلمان و مربیان و نسل جوان هستید که فردا را می‌سازید و استکبار جهانی را مأیوس می‌کنید و نقطهٔ امید روشن را ... در دل مستضعفان عالم زنده نگه می‌دارید.
نشان سال 1401
سرزمین تالش











اسناد مهم سیستم تعلیم و تربیت ایران




آخرین نظرات
  • ۷ تیر ۰۰، ۱۳:۲۳ - دوست
    عالی

ترفندهایی ساده برای افزایش عمر باتری آیفون

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۲ ب.ظ

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اپل وعده داده است با عرضه iOS 9 عملکرد باتری دستگاه های مجهز به این سیستم عامل بهبود یابد اما تا آن زمان می توان چند نکته را برای افزایش عمر باتری آی‌فون خود مد نظر قرار دهید.
روش های ساده و آشکاری مانند: کاهش روشنایی نمایشگر، غیر فعال کردن بلوتوث و استفاده از وای فای به جای اینترنت سیم کارت وجود دارند، اما در ادامه نکاتی اندکی عمیق‌تر را برای دستگاه های مجهز به iOS 8 ارائه می کنیم.

غیر فعال کردن اثر پارالکس
اثر پارالکس  آی‌فون که در آن به نظر می رسد پس زمینه در سطح دیگری جدا از آیکون ها قرار دارد، از نظر ظاهری زیبا است اما این ویژگی مصرف باتری بیشتر دستگاه را به همراه دارد. برای غیر فعال کردن این ویژگی می توانید به آدرس Settings > General > Accessibility مراجعه کرده و Reduce Motion را On کنید.
غیر فعال کردن ریفرش اپلیکیشن در پس زمینه
این ویژگی به صورت پیش فرض فعال است که به معنای ریفرش اتوماتیک اپلیکیشن ها با داده های جدید است. ریفرش اپلیکیشن های در پس زمینه مصرف باتری دستگاه را افزایش می دهد. برای غیر فعال کردن کامل یا انتخاب فهرستی از اپلیکیشن ها می توانید به آدرس Settings > General > Background App Refresh مراجعه کنید.
خداحافظی با اپلیکیشن های ردیابی موقعیت مکانی
تعداد بسیاری زیادی از اپلیکیشن ها قصد دارند تا از موقعیت مکانی کاربر آگاهی داشته باشند و هنگام تلاش برای یافتن وی نیروی باتری دستگاه را مصرف می کنند. اگر به منو Location Services آی‌فون سری بزنید می توانید به صورت دستی این ویژگی را غیر فعال کنید.
برای این کار به آدرس Settings > Privacy > Location Services مراجعه کنید و ویژگی ردیابی موقعیت مکانی توسط اپلیکیشن ها را به طور کامل غیرفعال کرده یا از فهرست اپلیکیشن ها نمونه هایی که به آنها نیاز دارید را انتخاب کنید.
غیر فعال کردن اعلان ها
هر اعلان کوچکی که آی‌فون را بیدار می کند اندکی از نیروی باتری دستگاه را مصرف می کند. بر همین اساس، تمامی اعلان های غیر ضروری را می توانید غیرفعال کنید تا عمر باتری آی‌فون خود را افزایش دهید. برای انجام این کار به آدرس Settings > Notifications مراجعه کنید. در شرایطی که گزینه هایی مانند Phone و Messages باید فعال باقی بمانند، اعلان های غیر ضروری دیگر را می توانید غیر فعال کنید.
توقف ردیابی آمادگی جسمانی
اگر به ورزش کردن علاقه چندانی ندارید باید از این نکته آگاه باشید که آی‌فون شما به طور مداوم در حال نظارت بر حرکات‌تان است. این مساله موجب افزایش مصرف باتری می شود. برای غیر فعال کردن این ویژگی می توانید به آدرس Settings > Privacy > Motion & Fitness مراجعه کرده و Fitness Tracking را خاموش کنید.
منبع: عصر ایران

کيو آر کد مطلب جهت استفاده در اندرويد
ترفندهایی ساده برای افزایش عمر باتری آیفون
دريافت برنامه هاي رمزينه خوان براي انواع سيستم عامل هاي تلفن همراه و تبلت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۷
امین جوانمرد تعداد بازدید: ۷۴۲

ترفندهایی ساده برای افزایش عمر باتری آ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مترجم سایت

پشتیبانی

ابزار هدایت به بالای صفحه