معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا
سمت فعلی: کارشناس سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره آموزش و پرورش شهرستان تالش

مـعلـمـان خـوب، خـود نیز شـاگـردانـی متعهدند. در جامعه دانایی محور، سازمان آموزش‌وپرورش در کنار انتقال محتوا به دانش آموزان، خود نیز می‌آموزد و کارگزاران امر آموزش را نیز توسعه می‌بخشد. توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمی، تنها راه درمان سیستم آموزشی کشور است. معلمان خلّاق همیشه در کنار آموزش، به پژوهش و یادگیری محتوای جدید می‌پردازند تا تدریس خود را اثربخش سازند. امید است در این وبلاگ، با هدف بهبود فرآیند آموزش و یادگیری، در جهت توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمان قدمی برداشته شود.
مدیریت تارنما: امین جوانمرد-تالش
رایانامه: Aminj313@yahoo.com

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تاییدیه درگاه پرداخت

فروشگاه امین فایل

کیوآرکد وبلاگ


با اسکن این کیوآرکد، می توانید به راحتی به محتوای وبلاگ از طریق تلفن همراه و تبلت دسترسی یابید.
مقام معظم رهبری

شما معلمان و مربیان و نسل جوان هستید که فردا را می‌سازید و استکبار جهانی را مأیوس می‌کنید و نقطهٔ امید روشن را ... در دل مستضعفان عالم زنده نگه می‌دارید.
نشان سال 1401
سرزمین تالش











اسناد مهم سیستم تعلیم و تربیت ایران




آخرین نظرات
  • ۷ تیر ۰۰، ۱۳:۲۳ - دوست
    عالی

کامنت نشان دهنده شخصیت می باشد

جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ب.ظ

یکی از راههایی که می توان در فضای مجازی نسبت به مطالب و جملات دیگران واکنش نشان داد و یک نوع بازخورد برای نویسنده مطلب ایجاد کرد،نوشتن کامنت(نظر) زیر پست ها(مطالب) وبلاگ ها یا کاربران شبکه های اجتماعی است . یک کامنت نشان دهنده شخصیت و نوع دیدگاه فرد است و گاهی همین کامنت ها می تواند منجر به ایجاد مشکلات فراوات در ارتباطات اجتماعی شده و حتی منجر به شکایت و ... شود .

پس بدون آگاهی از مطالب و محتوای ارائه شده و بدون مشاهده چارچوب مطالب،نباید به نوشتن کامنت پرداخت.

در همین وبسایت من،امروز کامنتی رو ارسال کرده اند که بسیار موجب ناراحتی من شد.از آنجایی که وبلاگ نویسی یکی از عناوین جنشواره علمی-ادبی دانشگاه فرهنگیان هست که هرساله تا مرحله ی کشوری پیش می رود،از پردیس های مختلف همکاران ما رتبه هایی را کسب کرده اند. بیش از پنج سال هست که من در فضای مجازی در قالب وبلاگ ها و سایت های متعدد و شبکه های اجتماعی به امر رهبر معظم خود احترام گذاشته و اطاعت کردم و در قالب افسر جنگ نرم فعالیت دارم. در طی این مدت،به دوستان زیادی کمک کرده ام.تا جایی که توانسته ام از شیوه ی ساخت وبلاگ گرفته تا بدست آوردن اطلاعات نفوذ شده و... .

خب در طی این سه سال که دانشجوی دانشگاه فرهنگیان هستم به همکاران زیادی از پردیس های مختلف کمک کرده ام.اکثراً هم با بنده آشنایی دارند.از طریق جلسات مختلف کشوری و اردوهای متعدد و از طریق اینترنت آشنا شده ایم. اینکه یک فردی بیاد و در وبسایت من کامنت بگذارد که شما به یک فرد خاص کمک کرده اید و ایشان رتبه کشوری را کسب کرده است و علت کمکتان هم .......... می باشد،خیلی بی ادبی ست و بیش  از حد موجب ناراحتی انسان میشه.

هدف من از کمک به دوستان و همکاران تنها رضای الهی هست و بس و این دلیل بر گفتن نیست و این اصل برای خودم وجود دارد و به آن احترام میگذارم. همه دوستان هم می دانند که بدون چشم داشت به عزیزان کمک کرده ام .

زین پس اگر کامنت های نامربوط به اسم های متعدد مشاهده کنم،آی پی فرد مورد نظر برای دسترسی به وب سایت هایی که تحت کنترل من هستند،مسدود خواهد شد.

برقرار باشید

یاعلی

کيو آر کد مطلب جهت استفاده در اندرويد
کامنت نشان دهنده شخصیت می باشد
دريافت برنامه هاي رمزينه خوان براي انواع سيستم عامل هاي تلفن همراه و تبلت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۶
امین جوانمرد تعداد بازدید: ۲۲۳۲

کامنت نشان دهنده شخصیت می باشد

نظرات (۱)

سلام.امیدوارم در مسیر هدفتان موفق و پاینده باشید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مترجم سایت

پشتیبانی

ابزار هدایت به بالای صفحه