معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا
سمت فعلی: کارشناس سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره آموزش و پرورش شهرستان تالش

مـعلـمـان خـوب، خـود نیز شـاگـردانـی متعهدند. در جامعه دانایی محور، سازمان آموزش‌وپرورش در کنار انتقال محتوا به دانش آموزان، خود نیز می‌آموزد و کارگزاران امر آموزش را نیز توسعه می‌بخشد. توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمی، تنها راه درمان سیستم آموزشی کشور است. معلمان خلّاق همیشه در کنار آموزش، به پژوهش و یادگیری محتوای جدید می‌پردازند تا تدریس خود را اثربخش سازند. امید است در این وبلاگ، با هدف بهبود فرآیند آموزش و یادگیری، در جهت توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمان قدمی برداشته شود.
مدیریت تارنما: امین جوانمرد-تالش
رایانامه: Aminj313@yahoo.com

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تاییدیه درگاه پرداخت

فروشگاه امین فایل

کیوآرکد وبلاگ


با اسکن این کیوآرکد، می توانید به راحتی به محتوای وبلاگ از طریق تلفن همراه و تبلت دسترسی یابید.
مقام معظم رهبری

شما معلمان و مربیان و نسل جوان هستید که فردا را می‌سازید و استکبار جهانی را مأیوس می‌کنید و نقطهٔ امید روشن را ... در دل مستضعفان عالم زنده نگه می‌دارید.
نشان سال 1401
سرزمین تالش











اسناد مهم سیستم تعلیم و تربیت ایران




آخرین نظرات
  • ۷ تیر ۰۰، ۱۳:۲۳ - دوست
    عالی

افزایش سرعت دانلود در گلکسی اس6

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۴ ب.ظ

یکی از امکاناتی که این روزها در بسیاری از تلفن‌های همراه هوشمند در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، غیرفعال یا محدود کردن استفاده از خدمات دیتای شبکه یا همان اینترنت همراه روی تلفن همراه است. بسیاری از کاربران برای کاهش هزینه‌های خود و جلوگیری از دریافت قبوض نجومی در پایان دوره‌های یک تا دو ماهه، مصرف اینترنت موبایل خود را مدیریت کرده و در مواردی نیز آن را غیرفعال می‌کنند و فقط از ارتباط وای ـ فای برای بهره‌مندی از اینترنت روی دستگاه هوشمند خود کمک می‌گیرند.

گاهی نیز شرایط کاملا برعکس است و احتمال دارد یک کاربر، بسته‌ اینترنتی نامحدود داشته باشد یا نیازمند دریافت خیلی سریع یک فایل از اینترنت باشد و دسترسی به اینترنت نسل سه یا چهار تلفن همراه با اینترنت وای ـ فای نیز برای او مقدور باشد. در این شرایط به‌کارگیری هر روشی برای افزایش سرعت مفید است و یکی از بهترین روش‌ها نیز اتصال همزمان به هر دو شبکه و ترکیب سرعت اتصال برای دریافت فایل‌های مورد نظر از اینترنت با سرعت چند برابر است. انجام این کار در دستگاه‌های هوشمند گلکسی اس6 با استفاده از قابلیت Download Booster به روش زیر امکان‌پذیر است:

تنظیمات موبایل, ارتباط وای ـ فای

توجه: پیش از اجرای این ترفند مطمئن شوید ارتباط وای ـ فای دستگاه با اینترنت پرسرعت برقرار بوده و تنظیمات اینترنت همراه نیز به‌درستی در دستگاه شما وارد شده و دیتای شبکه فعال باشد.

1ـ نوار اطلاع‌رسانی را از بالای صفحه به سمت پایین کشیده و روی آیکون تنظیمات که به شکل یک چرخ‌دنده است، فشار دهید تا صفحه تنظیمات دستگاه برای شما نمایش داده شود.

2 ـ صفحه را به پایین اسکرول کرده و روی More Connection Settings فشار دهید.

3 ـ از فهرست گزینه‌های موجود، عبارت Download Booster را برگزینید.

4ـ کلید مقابل گزینه Off را فشار داده و وضعیت آن را به حالت On تغییر دهید.

5ـ با اجرای این مراحل، آیکونی در نوار اطلاع‌رسانی برای شما نمایش داده می‌شود و هنگام دانلود فایل‌ها با حجم بیش از 30 مگابایت، شتاب‌دهنده دانلودی فعال شده و با ترکیب سرعت اینترنت شبکه تلفن همراه و ارتباط وای‌ـ‌فای شما، فایل در مدت زمان کوتاه‌تری دانلود می‌شود.
منبع:jamejamonline.ir

کيو آر کد مطلب جهت استفاده در اندرويد
افزایش سرعت دانلود در گلکسی اس6
دريافت برنامه هاي رمزينه خوان براي انواع سيستم عامل هاي تلفن همراه و تبلت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۶
امین جوانمرد تعداد بازدید: ۲۲۲۳

افزایش سرعت دانلود در گلکسی اس6

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مترجم سایت

پشتیبانی

ابزار هدایت به بالای صفحه