معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا
سمت فعلی: کارشناس سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره آموزش و پرورش شهرستان تالش

مـعلـمـان خـوب، خـود نیز شـاگـردانـی متعهدند. در جامعه دانایی محور، سازمان آموزش‌وپرورش در کنار انتقال محتوا به دانش آموزان، خود نیز می‌آموزد و کارگزاران امر آموزش را نیز توسعه می‌بخشد. توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمی، تنها راه درمان سیستم آموزشی کشور است. معلمان خلّاق همیشه در کنار آموزش، به پژوهش و یادگیری محتوای جدید می‌پردازند تا تدریس خود را اثربخش سازند. امید است در این وبلاگ، با هدف بهبود فرآیند آموزش و یادگیری، در جهت توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمان قدمی برداشته شود.
مدیریت تارنما: امین جوانمرد-تالش
رایانامه: Aminj313@yahoo.com

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تاییدیه درگاه پرداخت

فروشگاه امین فایل

کیوآرکد وبلاگ


با اسکن این کیوآرکد، می توانید به راحتی به محتوای وبلاگ از طریق تلفن همراه و تبلت دسترسی یابید.
مقام معظم رهبری

شما معلمان و مربیان و نسل جوان هستید که فردا را می‌سازید و استکبار جهانی را مأیوس می‌کنید و نقطهٔ امید روشن را ... در دل مستضعفان عالم زنده نگه می‌دارید.
نشان سال 1401
سرزمین تالش











اسناد مهم سیستم تعلیم و تربیت ایران




آخرین نظرات
  • ۷ تیر ۰۰، ۱۳:۲۳ - دوست
    عالی

نشانه‌گذاری صفحات در مرورگر‌ Edge

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۰۴ ب.ظ

همان‌طور که می‌دانید یکی از ابزارهای جدیدی که با انتشار ویندوز ‌10 در اختیار کاربران قرار گرفت مرورگر جدید مایکروسافت یعنی اِج (Edge) بود. این مرورگر برخلاف اینترنت اکسپلورر که بسیاری از امکانات مرورگرهای امروزی را پشتیبانی نمی‌کرد، از امکانات متعددی پشتیبانی می‌کند که یکی از این امکانات، نشانه‌گذاری صفحات وب و ثبت یادداشت و نوشته دلخواه در بخش‌های دلخواه از صفحات وب است.

اگر دوست دارید با روش انجام این کار آشنا شوید، با این ترفند همراه شوید:
1 ـ مرورگر Edge‌ را اجرا کرده و به صفحه موردنظر وارد شوید.

2 ـ از بالا سمت راست روی آیکونی که شکل یک مداد است و کادری مربعی دور تا دور آن را احاطه کرده کلیک کنید.

3 ـ اکنون نوار نشانه‌گذاری برای شما به‌نمایش درآمده است. با یک‌بار کلیک روی هریک از ابزارهای موجود در این نوار می‌توانید عملیات انتخاب ابزار موردنظر را اجرا کرده و با کلیک دوباره روی آن ابزار نیز گزینه‌ها و تنظیمات اضافی مربوط به همان ابزار (در صورت وجود) برای شما نمایش داده می‌شود. به‌عنوان مثال رنگ و ضخامت قلم ازجمله تنظیمات اضافه هنگام انتخاب ابزار خودکار است.

برخی از ابزارهایی که در این نوار در اختیار شما قرار می‌گیرد، عبارت است از:
خودکار: با استفاده از این ابزار می‌توانید به کمک نشانگر ماوس یا ترک‌پد لپ‌تاپ، اشکال را رسم کنید یا روی بخش موردنظر دست نویس بنویسید. در صورتی‌که نمایشگر رایانه لمسی است نیز می‌توانید عملیات نوشتن روی نمایشگر را اجرا کنید.

ماژیک نشانه‌گذاری: ابزاری با عملکردی شبیه خودکار با این تفاوت که رنگ نوشته‌های آن شفاف و زمینه‌ زیر آن نیز کمی نمایان است.

پاک‌کن: چنانچه پیش از ذخیره یا اشتراک‌گذاری نشانه‌ها بخواهید بخشی از آنها را پاک کنید، می‌توانید از این ابزار کمک بگیرید.

متن تایپ‌شده: اگر دست‌خط خوبی ندارید و ترجیح می‌دهید متن موردنظرتان را روی صفحه تایپ کنید پیشنهاد می‌کنیم از این ابزار استفاده کنید.

4 ـ پس از انتخاب ابزار موردنظر و ثبت نشانه‌های دلخواه در بخش‌های مختلف صفحه وب می‌توانید با کلیک روی آیکون‌های ذخیره و اشتراک‌گذاری نسبت به ذخیره صفحه وب یا اشتراک‌گذاری آن در نرم‌افزارهای مختلف اقدام کنید.

نکته: با کلیک روی آیکون ذخیره‌سازی قابلیت ارسال عکس صفحه به نرم‌افزار OneNote، افزودن صفحه نشانه‌گذاری شده به فهرست Favorites و افزودن صفحه به بخش Reading List در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین با کلیک روی گزینه‌ اشتراک‌گذاری نیز پنل اشتراک‌گذاری ویندوز اجرا شده و نرم‌افزارهایی که در بخش اشتراک‌گذاری ویندوز شما وجود داشته باشند برای اجرای این عملیات در اختیار شما قرار می‌گیرند.
منبع:jamejamonline.ir

کيو آر کد مطلب جهت استفاده در اندرويد
نشانه‌گذاری صفحات در مرورگر‌ Edge
دريافت برنامه هاي رمزينه خوان براي انواع سيستم عامل هاي تلفن همراه و تبلت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۲
امین جوانمرد تعداد بازدید: ۸۷۵

نشانه‌گذاری صفحات در مرورگر‌ edge

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مترجم سایت

پشتیبانی

ابزار هدایت به بالای صفحه