معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا
سمت فعلی: کارشناس سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره آموزش و پرورش شهرستان تالش

مـعلـمـان خـوب، خـود نیز شـاگـردانـی متعهدند. در جامعه دانایی محور، سازمان آموزش‌وپرورش در کنار انتقال محتوا به دانش آموزان، خود نیز می‌آموزد و کارگزاران امر آموزش را نیز توسعه می‌بخشد. توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمی، تنها راه درمان سیستم آموزشی کشور است. معلمان خلّاق همیشه در کنار آموزش، به پژوهش و یادگیری محتوای جدید می‌پردازند تا تدریس خود را اثربخش سازند. امید است در این وبلاگ، با هدف بهبود فرآیند آموزش و یادگیری، در جهت توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمان قدمی برداشته شود.
مدیریت تارنما: امین جوانمرد-تالش
رایانامه: Aminj313@yahoo.com

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تاییدیه درگاه پرداخت

فروشگاه امین فایل

کیوآرکد وبلاگ


با اسکن این کیوآرکد، می توانید به راحتی به محتوای وبلاگ از طریق تلفن همراه و تبلت دسترسی یابید.
مقام معظم رهبری

شما معلمان و مربیان و نسل جوان هستید که فردا را می‌سازید و استکبار جهانی را مأیوس می‌کنید و نقطهٔ امید روشن را ... در دل مستضعفان عالم زنده نگه می‌دارید.
نشان سال 1401
سرزمین تالش











اسناد مهم سیستم تعلیم و تربیت ایران




آخرین نظرات
  • ۷ تیر ۰۰، ۱۳:۲۳ - دوست
    عالی

یک بازخورد،یک مسیر درست

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۱۸ ب.ظ

وقتی که دو سال قبل، کتاب آموزش وبلاگ نویسی را تألیف میکردم،در قسمت معرفی«بازخورد های وبلاگ»، توضیحاتی در خصوص کامنت و یا همان نظرات وبلاگ مطرح کردم. من کامنت های هر پست از وبلاگ را،یک بازخورد و یک ارزشیابی از محتوای وبلاگ می دانم.از طریق همین کامنت ها می توان محتوای وبلاگ را به سمت علاقه مندی کاربران پیش برد.

اما آن چیزی که همیشه آزارم می دهد،بحث کامنت های اسپم هست.برخی از شرکت های نرم افزاری با طراحی ربات ها و ارسال آن ها به فضای وب،موجب ارسال پیام های تبلیغاتی متعدد در وبلاگ می شوند که این امر موجب خستگی وبلاگ نویس می گردد.البته در سیستم وردپرس،روش هایی برای مسدود کردن این ربات ها وجود دارد اما در سایر سرویس های وبلاگ دهی،این امکانات محدود است.

مورد دیگری که موجب کاهش رضایت وبلاگ نویسان می شود،ارسال کامنت هایی توهین آمیز و تحقیر آلود توسط برخی از کاربران است.حقیقت این است که یک وبلاگ،همانند یک دفترچه یادداشت برخط است که در آن وبلاگ نویس برای خود می نویسد،هر آنچه را که می تواند بعد شناختی ذهنش را بر آن درج کند. ممکن است در محتوای وبلاگ،مطالبی مطرح گردد که اصلاً مورد قبول ساحت های فکری مختلف نباشد اما باید مد نظر قرار داد که افکار همه ی افراد مورد احترام است.

وبلاگ بنده حقیر نیز از این بعد، خالی از لطف نیست.در وبلاگ من هم یک فرد عزیزی با نام مستعار«یکی» با سیستم عامل Android 4.4 KitKat  و مرورگر Chrome Mobile 30.0.0.0 کامنت هایی را ارسال می کند که حقیقتاً آزار دهنده است.اما من سعی می کنم این کامنت ها را به عنوان یک «انتقاد»مد نظر قرار دهم و سعی کنم که نوشته های ایشان را برای خود عملی کنم. هر انتقادی،یک زمینه ی رشد و اعتلا را می آفریند. اما توجه به این نکته ضروری است که انتقاد باید تمام جوانب یک موضوع را مد نظر قرار دهد زیرا اگر جز این باشد،موجب توهین و تهمت است.

با آرزوی موفقیت و سربلندی برای همه ی دوستان

کيو آر کد مطلب جهت استفاده در اندرويد
یک بازخورد،یک مسیر درست
دريافت برنامه هاي رمزينه خوان براي انواع سيستم عامل هاي تلفن همراه و تبلت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۱
امین جوانمرد تعداد بازدید: ۱۱۱۷

نظرات (۱)

۱۲ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۰۲ یک نفراهل زمین
سلام عزیز.
یه شعر داره فاضل نراقی میگه:
فرقی میان طعنه وتعریف خلق نیست
چون رود بگذر از همه سنگ ریزه ها
اهمیت ندهید...!
بببخشید یه سوال داشتم
در هدر وبلاگ فرمودید پژوهشگر واین موجب شد من سوالم رو بپرسم.
بنده کارشناسی روانشناسی می خوانم ومی خواستم یه مقاله بنویسم
از روش تحقیق واصول پژوهش که بگذریم وفرض را بر اتمام پژوهش بگیریم
برای چاپ آن در مجله ای چه باید کرد؟
ممنون میشم اگر کمی توضیح دهید.
باتشکر
پاسخ:
سلام و عرض ادب؛برای چاپ مقالات دو روش وجود دارد.اولین روش این است که شما در همایش های مختلف شرکت کنید و اونها مقالات شما رو در مجلات خودشون چاپ کنن. دومین روش این است که با مسئول مجلات مختلف تماس بگیرید و مقاله خودتون رو براشون بفرستید تا پس از بررسی و داوری در مجله چاپ شود. لازم به ذکر است که هر مجله،متدهای خاص خود را دارد.شیوه ی نگارش و اندازه ی فونت و محوریت محتوا از جمله این موارد است. لیست مجلات حوزه ی روان شناسی و شیوه نامه های آن ها را با کلیک بر روی اینجا مشاهده کنید.
موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مترجم سایت

پشتیبانی

ابزار هدایت به بالای صفحه