معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا
سمت فعلی: کارشناس سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره آموزش و پرورش شهرستان تالش

مـعلـمـان خـوب، خـود نیز شـاگـردانـی متعهدند. در جامعه دانایی محور، سازمان آموزش‌وپرورش در کنار انتقال محتوا به دانش آموزان، خود نیز می‌آموزد و کارگزاران امر آموزش را نیز توسعه می‌بخشد. توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمی، تنها راه درمان سیستم آموزشی کشور است. معلمان خلّاق همیشه در کنار آموزش، به پژوهش و یادگیری محتوای جدید می‌پردازند تا تدریس خود را اثربخش سازند. امید است در این وبلاگ، با هدف بهبود فرآیند آموزش و یادگیری، در جهت توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمان قدمی برداشته شود.
مدیریت تارنما: امین جوانمرد-تالش
رایانامه: Aminj313@yahoo.com

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تاییدیه درگاه پرداخت

فروشگاه امین فایل

کیوآرکد وبلاگ


با اسکن این کیوآرکد، می توانید به راحتی به محتوای وبلاگ از طریق تلفن همراه و تبلت دسترسی یابید.
مقام معظم رهبری

شما معلمان و مربیان و نسل جوان هستید که فردا را می‌سازید و استکبار جهانی را مأیوس می‌کنید و نقطهٔ امید روشن را ... در دل مستضعفان عالم زنده نگه می‌دارید.
نشان سال 1401
سرزمین تالش











اسناد مهم سیستم تعلیم و تربیت ایران




آخرین نظرات
  • ۷ تیر ۰۰، ۱۳:۲۳ - دوست
    عالی

معمولا کامپیوترهای خانگی مجهر به اینترنت Wifi نیستند. بدین خاطر باید به دنبال روشی بگردیم که بتوانیم اینترنت گوشی را با کامپیوتر به اشتراک بگذاریم. در این آموزش همراه ما باشید.

اتصال به اینترنت گوشی از طریق USB

این مورد بیشتر برای اتصال به کامپیوترهای خانگی استفاده می‌شود، چراکه در این حالت PC به احتمال زیاد دارای Wi-Fi نیست. برای این کار نخست به تنظیمات گوشی اندرویدی‌تان بروید و در بخش Wireless & Network به قسمت More بروید. حال دنبال گزینه Tethering & Portable Hotspot بگردید و USB Tethering را فعال کنید. حال به قسمت Network adapter رفته و روی Remote NDIS based Internet sharing Device کلیک راست کنید و به آن متصل شوید.

 

اتصال به اینترنت گوشی از طریق بلوتوث

اگر از لپ‌تاپ استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد دستگاه شما بلوتوث دارد، اما اگر کامپیوتر خانگی دارید، حتما به یک دانگل بلوتوث احتیاج پیدا خواهید کرد. این دانگل‌ها با قیمتی زیر 20 هزار تومان در انواع و اقسام مختلف در بازار موجودند و سایز بسیار کوچکی دارند که از طریق USB به PC شما متصل می‌شوند. این دانگل‌ها عموما نیازی به اعمال تنظیمات خاصی ندارند و به محض وصل شدن به USB، آیکون بلوتوث پایین صفحه در قسمت Taskbar دیده می‌شود.
مراحل اتصال از طریق بلوتوث: در ابتدا باید گوشی اندرویدی‌تان را با کامپیوتر Pair کنید. برای این کار در تنظیمات گوشی اندرویدی‌تان به
Settings > Wireless & networks > More > Tethering & portable بروید. حال به بخش Bluetooth بروید و دستگاهتان را با کامپیوتر Pair کنید.
پس از آن در کامپیوتر به آدرس Control Panel > Hardware and sound > Devices and printers مراجعه نمایید. روی آیکون تلفن خود راست کلیک کنید و به‌ترتیب گزینه‌های Connect using > Access point را انتخاب نمایید.

 

 

حالا باید نوتیفیکیشن Hotspot روی گوشی شما نمایش داده شود و اینترنت روی کامپیوتر قابل دسترسی باشد.
نکته: این امکان در گوشی‌های ویندوز فونی نیز وجود دارد و تفاوت فقط در نحوه Pair شدن گوشی است. برای Pair کردن گوشی ویندوزی باید به Settings/ internet sharing بروید و نحوه اتصال را در Share Over از Wi-fi به Bluetooth تغییر دهید. 

«منبع»

کيو آر کد مطلب جهت استفاده در اندرويد
چطور اینترنت گوشی را برای کامپیوتر به اشتراک بگذاریم؟
دريافت برنامه هاي رمزينه خوان براي انواع سيستم عامل هاي تلفن همراه و تبلت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مترجم سایت

پشتیبانی

ابزار هدایت به بالای صفحه