معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا
سمت فعلی: کارشناس سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره آموزش و پرورش شهرستان تالش

مـعلـمـان خـوب، خـود نیز شـاگـردانـی متعهدند. در جامعه دانایی محور، سازمان آموزش‌وپرورش در کنار انتقال محتوا به دانش آموزان، خود نیز می‌آموزد و کارگزاران امر آموزش را نیز توسعه می‌بخشد. توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمی، تنها راه درمان سیستم آموزشی کشور است. معلمان خلّاق همیشه در کنار آموزش، به پژوهش و یادگیری محتوای جدید می‌پردازند تا تدریس خود را اثربخش سازند. امید است در این وبلاگ، با هدف بهبود فرآیند آموزش و یادگیری، در جهت توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمان قدمی برداشته شود.
مدیریت تارنما: امین جوانمرد-تالش
رایانامه: Aminj313@yahoo.com

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تاییدیه درگاه پرداخت

فروشگاه امین فایل

کیوآرکد وبلاگ


با اسکن این کیوآرکد، می توانید به راحتی به محتوای وبلاگ از طریق تلفن همراه و تبلت دسترسی یابید.
مقام معظم رهبری

شما معلمان و مربیان و نسل جوان هستید که فردا را می‌سازید و استکبار جهانی را مأیوس می‌کنید و نقطهٔ امید روشن را ... در دل مستضعفان عالم زنده نگه می‌دارید.
نشان سال 1401
سرزمین تالش











اسناد مهم سیستم تعلیم و تربیت ایران




آخرین نظرات
  • ۷ تیر ۰۰، ۱۳:۲۳ - دوست
    عالی

 

چند روز قبل ، چندتایی ایمیل برام اومده بود که از طرف خوانندگان وبسایت خودم بود و چندتایی هم از طرف دوستانی که در شبکه های اجتماعی مطالب رو دنبال میکنند و حدود 60 درصد این ایمیل ها همگی از دسته مشکلاتی بود که در هنگام کار با اینترنت در ویندوز 7برای این دوستان پیش اومده بود .

گفتم شاید بهتر باشه که یه مقاله در این مورد منتشر کنم تا شاید بتونه راهنمایی برای همه عزیزان باشه که البته همگی استاد بنده هستن .

در ادامه به بررسی روش های حل مشکل اتصال به اینترنت در ویندوز 7 خواهیم پرداخت .

1- آنتی ویروس و فایروال را غیر فعال کنید .

یکی از دلایلی که ممکن است ویندوز 7 نتواند به اینترنت متصل شود ، آنتی ویروس و فایروال شماست .

شاید تعجب کرده باشید ، اما باید خدمت شما عرض کنم که برخی از آنتی ویروس ها و فایروال ها هنوز سازگاری کاملی با ویندوز 7 ندارند و همین امر میتواند مانع از اتصال شما به اینترنت شود .

پس از اینکه آنتی ویروس و فایروال را غیر فعال کردید ، یک بار دیگر هم تست کنید و ببینید که آیا اتصال به اینترنت انجام خواهد شد یا خیر . در صورتی که اتصال انجام نشد ، سریعا آنتی ویروس و فایروال را دوباره فعال کنید .

2- درایور مودم و تجهیزات مربوط به شبکه را دوباره نصب و یا تعویض کنید .

گاهی اوقات مشکل از درایورهاست . این مشکل میتواند به دو صورت باشد :

1- فایل هایی که درایور مربوطه در هنگام نصب ایجاد کرده است ، خراب شده اند . خرابی ممکن است مربوط به یک برنامه دیگر باشد که با درایور ما ناسازگار است . گاهی اوقات هم میتوان این کار را به بدافزارها نسبت داد .

2- درایور مربوطه با سیستم عامل ما ناسازگار است .

به عنوان مثال درایوری که در اختیار دارید مختص ویندوز XP است و شما آن را روی ویندوز 7 نصب کرده اید . مسلم است که جوابی نمیگیرید و باید درایور متناسب با سیستم عامل خود را نصب کنید . برای انجام این کار نیز میتوانید به وبسایت شرکت سازنده مودم خود رفته و درایور مناسب را دریافت کنید .

گاهی اوقات درایور مربوط به همان سیستم عامل است ولی تفاوت در 32 بیتی و 64 بیتی بودن سیستم عامل مشکل ساز میشود . به عنوان مثال درایور مربوط به ویندوز 7 را دریافت میکنید ولی باز هم میبینید که کار به درستی انجام نشده است . زیرا شما بایستی 32 بیتی یا 64 بیتی بودن سیستم عامل را نیز در نظر میگرفتید .

پس به همه این موارد خوب دقت کنید .

3- با استفاده از ابزارهای ویندوز عیب یابی کنید .

ویندوز خود دارای ابزارهایی به منظور عیب یابی اکثر نقاط سیستم است و برای اتصال به اینترنت هم ، چنین ابزاری وجود دارد . کافیست به کنترل پنل ویندوز مراجعه کرده و گزینه Network and Sharing Center را انتخاب کنید .

پس از ورود ، باید به قسمت پایین پنجره مراجعه کرده و گزینه Troubleshoot problems را انتخاب کنید .

پس از آن مراحل عیب یابی شروع شده و در صورتی که این ابزار مشکلی را پیدا کند ، به شما هشدار داده و در صورت امکان راه حلی را نیز به شما پیشنهاد خواهد داد .

4- حذف درایور و نصب مجدد آن توسط ویندوز .

یکی امکانات بسیار عالی که در ویندوز 7 وجود دارد امکان تشخیص قطعه ها توسط خود ویندوز است . در صورتی که ویندوز خود این قطعات را بشناسد ، دیگر نیازی به نصب درایور توسط شما نیست .

پس بهتر است یک بار هم که شده این کار را به عهده ویندوز بگذاریم ، شاید نتیجه داد .

ابتدا روی آیکون My Computer راست کلیک کرده و گزینه Manage را انتخاب کنید .

در پنجره Computer Management و در قسمت سمت راست ، روی گزینه Device manager کلیک کنید .

اکنون در قسمت سمت چپ ، بایستی گزینه Network adapters را با استفاده از فلش کنار آن گسترش دهید . سپس روی دیوایس مربوطه راست کلیک کرده و گزینه Uninstall را انتخاب کنید .

بعد از انجام همه این کارها ، یک بار سیستم خود را Restart کنید . و پس از بالا آمدن سیستم اجازه دهید ویندوز عملیات شناسایی قطعه را آغاز کند . ممکن است که با این روش بتوانید دوباره به اینترنت متصل شوید .

5- غیر فعال / فعال کردن مودم ( یا کارت شبکه ) .

دقیقا مانند روش بالا ( روش شماره 4 ) عمل کنید . اما بجای حذف کردن درایور ، تنها یک بار مودم را غیر فعال و سپس فعال کنید .

برای انجام این کار نیز ابتدا روی دیوایس مربوطه کلیک راست کرده و روی گزینه Disable کلیک کنید . پس از غیر فعال سازی دیوایس ، اکنون باید با راست کلیک کردن دوباره و انتخاب گزینه Enable فعال سازی را انجام دهید .


منبع : http://aminj313.rozblog.com
Source: امین جوانمرد
کيو آر کد مطلب جهت استفاده در اندرويد
روش های برطرف کردن مشکلات اتصال به اینترنت در ویندوز 7
دريافت برنامه هاي رمزينه خوان براي انواع سيستم عامل هاي تلفن همراه و تبلت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۴
امین جوانمرد تعداد بازدید: ۳۴۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مترجم سایت

پشتیبانی

ابزار هدایت به بالای صفحه